luni, 21 decembrie 2009

Urmatoarele faze amuzante vin din lumea pariorilor , enjoy :)



Cele mai amuzante predicti date de pariori anul aceasta . . . .

  1. Spania bate sigur nush dc dar asa simt eu. si mai spun ca o sa ajunga pana in semi-finala ce putin
  2. Normal ar trebuie sa bate Germani dar in ziua de azi........
  3. Acest pariu este primul meu pariu din site-ul acesta.Am auzit ca este un joc foarte bun si k bani sunt primiti.Imi place sa pariez mai ales pe fotbal.de data acesta am pariat pe 1 deoarece este un meci foarte sigur,si se va castigat mult
  4. olanda-romania-dupa parerea mea un meci foarte dur..eu as pune pa olanda..are mai multe sanse decat romania doeacerce in ultimele meciuri nu sa prea obosit..a avut adversari usori..precum croatia .etc…dar nu este exclusa faptul ca olanda sa piarda..dar sper sa castige azi acest meci
  5. Eu ma duc pe o surpriza pt ca am urmarit si brann nu joaca ea prea stralucit.Si in Norvegia sun multe surprize deci ma duc pe Molde fiindca are un inceput de campionat destul de bun.Brann este o echipa mai renumita si mai experimentata dar eu am incredere in FK Molde http://www.piticipecreier.ro/


E-Type - Campione

Un comentariu:

  1. Brann este o echipa mai renumita si mai experimentata dar eu am incredere in FK Molde =))

    RăspundețiȘtergere

Va multumim pentru commentariu