miercuri, 17 noiembrie 2010

Bancuri cu Pinguini

 Un politist s-a dus intr-o zi la sectie cu un pinguin. Aici seful sau l-a intrebat:
-Ce faci cu pinguinul aici? Du-l imediat la Gradina Zoologica!!!
Dupa un timp, seful politistului a plecat de la sectie, iar pe drum s-a intalnit cu politistul care era cu pinguinul de mana.
-Ti-am spus sa-l duci la Gradina Zoologica!
-L-am dus, iar acum mergem la teatru.

Un politist intreaba pe un comandant:
-Exista pinguini de 1,60m in Romania?
Acesta raspunde: -Nu, sigur nu!
 -Inseamna ca am calcat o calugarita!

Intr-un tarc se aflau 100 de pinguini. Numai unul era mascul, si nimeni nu stia care.Sunt chemati desteptii planetei: Obama, Sarkozy si Basescu.Intra Obama in tarc, sta trei zile, dar nu descopera masculul.
Vine frantuzul, sta o saptamana, degeaba.
Basescu intra, sta zece secunde si apare cu un pinguin in brate: Asta e!
Lumea intreaba: De unde stii?
Basescu: Pai le-am spus “sa traiti bine”, si asta mi-a raspuns: sa-mi sugi p…!

3 comentarii:

  1. tari bancurile...:)):))

    De ce se intinde pateul?..O fi sh el obosit:)):))

    Alinutza:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna profesoara o intreaba pe Alinuta:
    -De unde vin gazele Alinuta?
    -Din fund.
    -Din care?
    -Din al meu vreti sa va fac o demonstrate : part,part,partttttttt.

    Intr-o zi Alinutza vine acasa de la scoala cu chiloteii rupti intre picioare,se dezbraca de ei si ii arunca la cosul cu rufe murdare.
    Mama ei ii gaseste si o intreaba ce s-a intamplat dar aceasta spune ca nu stie nimic.
    Speriata cheama acasa vraci si medici sa-si spuna parerea.
    Vracul se uita cu atentie tragandu-se de barba si spune:
    -Jur pe barba mea cea sura ca asta-i gaura de p***.

    Toti fratii Alinutei radeau numai Alinuta plangea.O vede taicas-o si o intreaba:
    -De ce plangi?Toti fratii tai rad.
    -Au aruncat-o pe mama de pe
    balcon.
    -Asa si de ce plangi?
    -N-am vazut faza

    Alinuta se trezeste noaptea auzind batai in geam. Deschide geamul si vede o cioara mare, neagra si urita batind din aripi si croncanind: “Te maninc…te maninc….te maninc!!!”
    Alinuta fuge speriata la ma-sa si o scoala din somn:
    - Mami, mami, repede ca ma maninca pasarica!!!
    - Scarpina-te!

    Vine Alinuta acasa de la scoala si o intreaba pe ma-sa:
    - Mama, mama, pot sa fac si eu roata afara ?
    - Nu ca o sa ti se vada chiloteii.
    A 2-a zi vine Alinuta si o intreaba pe mama ei din nou :
    - Mama, mama, pot sa fac si eu roata afara?
    - Nu mama ca o sa ti se vada chiloteii.
    A 3-a zi vine Alinuta acasa si ii spune mamei ei:
    - Mama, mama, am facut roata.
    - Si nu ti s-au vazut chiloteii?
    - Nu, ca i-am dat jos…

    Alinuta observa la strand diferenta dintre ea si un baietel.
    Se duce intr-un suflet la mama ei si-o intreaba:
    - Mami mami… De ce nu am si eu asa ceva intre picioare?
    - Rabdare, copila mea, rabdare…

    Alinuta soseste acasa de la discoteca in compania unui “gentilom”. La intrare se opresc, iar el, intinzandu-si mana peste umarul ei, se sprijina de poarta si incepe s-o “convinga”: o privire dulce, o mangaiere, un sarut … aluzii la eventualitatea urcarii in camera ei… Alinuta insa nu se lasa. Nu se da batut nici el. Stau acolo 10 minute, 20, jumate de ora, trei sferturi, fara rezultat. Cam dupa o ora apare sora Alinutei: - Auzi, ma! Mama iti transmite, ca daca sora mea nu se lasa, iti suge ea scula, numai sa iei cotul de pe blestemata aia de sonerie…

    Alinutza:P:)):))

    RăspundețiȘtergere

Va multumim pentru commentariu