luni, 15 noiembrie 2010

Sarmale

Cred ca toata lumea a mancat cel putin o data in viata sarmale. Sarmalele sunt o mancare cu traditie in Romania. Nu stau eu sa va prezint ingredientele pentru sarmale pentru ca nu sunt un mare bucatar, insa pot sa va spun despre sarmale ca de mic copil am auzit de ele. Eram terorizat inca de mic sa mananc sarmale,sincer nu-mi placeau de fel, mai ales ca parintilor le placeau sa fie insistenti " Hai mai mananca inca una " Iata ca ani au trecut si acum dupa ani am inceput sa devin un fan al sarmalelor, sa nu pot sa rezist fara ele.O zi in care nu am mancat sarmale e o zi de chin, ajung sa imi tremure mainile iar in mintea mea se aud voci care imi cersesc sa mananc sarmale. Nu credeam ca o sa ajung sa fiu dependent de sarmale, acum cand le vad pe farfurie sunt cel mai fericit om de pe pamant, si dupa ce le termin le cer parintilor inca una. Cred ca daca ar exista perfuzii cu sarmale sau s-ar putea trage pe nas, mi-as face doza zilnica.Probabil ca am exagerat eu insa stiu ca in fiecare frigider din fiecare casa a unui roman se ascunde o oala cu sarmale.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va multumim pentru commentariu