luni, 15 noiembrie 2010

" Viva la Vida "

Lumea sa schimbat, incerc sa ma schimb si eu cand toti plutesc si zboara in jurul meu, eu ma simt mai greu.Stiu ca undeva exista o solutie pe care inca nu o stiu. Nu ma crescut tara asta, m-au crescut ai mei cu greu, sunt satul sa vad cum banii invart lumea si hotii o conduc. Toti avem un cap si doua maini, toti putem face lumea mai buna acum e momentul sa plutim in timp ce tara noastra se scufunda. Ma plictisesc de moarte si nu pot sa ma opresc sunt de moda veche deja sunt expirat incet imi pierd simtul umorului deci ar trebuii sa mai scoateti si banii! Trec anii peste noi si televiziunea mediatizeaza tiganii, eu as vrea sa va invat dar nu stiu prea multe, insa par un geniu printre atatea entitati inculte.Tremur cand ma vad in fata unei bucatii de hartie goala, pixul asteapta dupa mine sa dau ce am mai bun . Acum e momentul sa facem ceva pentru noi sa ne schimbam viata in bine, sa dam din aripi ca ratele incercand sa zburam, chiar daca nu vom reusii niciodata sa fim acolo sus in aer, macar sa inotam prin mizerie sa scoatem capul din rahat sa respiram aerul proaspat, sa demostram celor care ne-au crescut cu greu ca meritam efortul lor.
[Coldplay - Viva La Vida]



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va multumim pentru commentariu