vineri, 8 ianuarie 2010

Cum sa trimiti sms gratis pe Cosmote !!


Probabil ca multi dintre voi stiti ca la Cosmote puteti trimite o data pe zi un sms gratuit , in caz ca esti in pana poti trimite mesaj automat cu "contacteaza-ma"!! Iata ce trebuie sa faceti :
Pentru a trimite această notificare trebuie să apelezi de pe telefonul tău: *111*076xxxxxxx# unde 076xxxxxxx este numărul Cosmote către care doreşti să fie trimisă notificarea.
       Sper ca aceasta informatie sa va fie de folos . Daca mai stiti si alte metode de trimitere de mesaje gratuite , te rugam posteaza mai jos .

9 comentarii:

  1. In primul rand, legat de motto-ul tau... ''Daca Dumnezeu nu ar exista ar fi necesar sa-l inventam''. Chiar nu exista, si oamenii l-au inventat deja, de mii sau zeci de mii de ani. :) Legat de SMS gratuit, asta nu prea e SMS gratuit, ca nu ii scrii omului ce vrei, mesaje d-astea de urgenta au si Vodafone si Orange, deci nu e nicio noutate. Daca te referi la mesaje gratuite pe bune, sunt destule siteuri pe net. Iti prezint cateva, poate iti vor fi de folos. In primul rand Moove.ro, cu 10 mesaje pe zi, mai e smsjive.com cu mesaje nelimitate in orice tara (trebuie doar sa ai cont de facebook)... freesms.skebby.com ... si daca ma mai gandesc o sa-ti mai spun cateva. Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!Eu am dat peste un site de pe care proti sa trimiti mesaje gratuite in toate retelele nationale : Cosmote , Vodafone ,Orange ,Zapp ,Rds!Faza tare e ca is nelimitate!:D
    :)www.sms-client.ro:)

    RăspundețiȘtergere
  3. mersi de informatie cristi! o sa il incerc si eu

    RăspundețiȘtergere
  4. cel mai tare mi sa parut moove.ro dar acum ca nu mai functioneaza folosesc sms-gratuite.ro care mi se pare ok Ma deranjeaza ca limita la sms-uri in cosmote si vodafone este de 5/zi In orange in schimb sunt nelimitate

    RăspundețiȘtergere
  5. www.sms-client.ro nu merge

    RăspundețiȘtergere
  6. aaa`..;a cosmote`...dai la *100#...optiunea5(servicii)...shi mai ai 3 mesaje in 12 ore`....

    RăspundețiȘtergere
  7. chiar nu stiam:D
    super tare!! am tot cautat site-uri cu sms gratuit, dar imi cer paypade.. eu nu am card, si sunt si in alta tara.:D

    RăspundețiȘtergere

Va multumim pentru commentariu