vineri, 22 ianuarie 2010

Despre Respect

Pentru uni , acest subiect poate este unul plictisitor . Eu cred ca orice subiect poate fi interesant daca i se da atentie . Iata o poezie la care eu m-am chinuit c-am 20 minute sa o inventez , pentru ca sa fac acest subiect sa fie mai atractiv . Sper ca am reusit :



Din respect pentru respect ,               
Am facut acest subiect            
Ca sa para mai frumos
Respectul sa fie bengos

Le pastrez vesnic respect,
Celor ce mi-au dat povata,
Nu mai am nici un regret,
Am trecut timid prin viata.

Respect pentru mama ta si tata
Respect pentru muncitori cu lopata
Mult respect si pentru tine
Care intri pe blog la mine

Alinosu nu-i un  mare poet
Insa face asta ,doar pentru respect
Si pentru acest subiect
 Respect , Respect !

Si acum sa trecem la subiect . Ce spun alti despre respect , cu un coeficient de inteligenta mult mai ridicat decat al meu . Mult respect pentru munca lor si tot ce au facut pentru respect ca sa fiu respectuos pana  la capat !

  • "Respectandu-te pe tine insuti , impui respectul celorlalti "   - Feodor Mihailovici Dostoievski
  • " Am dreptul la respect, sunt os de taran "   - Vasile Ghica
  • "Cu cat cauti sa placi la toata lumea , cu atat esti in primejdie sa nu fi respectat de nimeni"     - Eugene Delacroix
  • Respectate pe tine insuti , si ceilalti la randul lor te vor respecta    -  Confucius
  • Barbatii sunt respectabili doar daca la randul lor respecta.   -  Ralph Waldo Emerson 

Bitza- Lasa-i sa astepte
 






 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va multumim pentru commentariu