vineri, 1 ianuarie 2010

Glume scurte si haioase


Un slab catre un gras :
 - Domnule , ce gras sunteti !!
 - Da , stiu , mama vroia gemeni apoi sa razgandit

Un patron catre altul:
- Cum de angajatii tai sunt mereu asa punctuali?
- Simplu: am 30 de angajati si 20 de locuri de parcare.

-Ce trebuie sa-i faci unui hipopotam cu diaree?
-Loc!

-Buna ziua, aveti pantaloni de camuflaj?
-Aven dar nu-i gasim!

Astazi criza financiara este atat de mare incat femeile sunt obligate sa se marite din dragoste....

Cum se obtine lumina cu ajutorul apei?
Spaland geamurile.

Frizerul il intreaba pe client :
- Cum sa va tund ca sa fiti multumit ?
- Gratis !

De ce nu alearga melcul?
-Pentru ca i-ar falfai ochii! 

Un motan se plimba pe camp. O vaca il intreaba:
- Asa mic si deja ti-a crescut mustata?
- Si tu, asa mare si tot fara sutien?

19 comentarii:

  1. glumele sunt foarte tari :))
    te rog mai pune cateva,sunt cam putine.

    RăspundețiȘtergere
  2. tari rau sa vedeti cand o sa le spun prietenilor mei... sunt foarte tari dar :VREM MAI MULTE! VREM MAI MULTE!

    RăspundețiȘtergere
  3. uite una si de la mine.....sper doar ca nu e prea porcoasa....

    Un elefant si o camila in desert.
    Elefantul: Vai...nu am mai vazut femeie cu tzatzele la spate....
    Camila: Nici eu un barbat cu p**a intre ochii..:))))

    RăspundețiȘtergere
  4. ma sunt naspa nu am ras deloc iti dau eu cteva exemple:
    1.Gum face o olteanca avort?
    Impusca barza.
    2.De ce dorm olteni cu ceasul in gura?
    Sa le miroasa gura a tic-tac.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase....imi place ultimul:)):))....apropo catre ultimul care a lasat coment...cand am citit bancurile lu' Alin chiar am ras putin...la ale tale (care pe deasupra is si fumate demoolt) stateam si ma uitam si ma intrebam: mda si?...care e gluma?

    PS Alinutza

    RăspundețiȘtergere
  6. Super Tare Bancu cu Ceasu si olteni esti tare sunama si mai dami cateva 0755190726

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. eu stiu una:Zi Pepsi,mata-i sexy.

    RăspundețiȘtergere
  9. https://www.facebook.com/bruxelles.andrei/videos/427175644308284/

    RăspundețiȘtergere

Va multumim pentru commentariu