marți, 1 februarie 2011

Metode pentru a-l/o cuceri pe el/ea!

  Dragi cititori, dat fiind că se apropie Valentine's Day ar fi frumos sa vă surprindeți partenerul/a cu un mesaj frumos de dragoste, un mesaj din care acesta/aceasta să înțeleagă cât de mult înseamnă pentru dvs...sunt multe moduri de a demonstra persoanei iubite ceea ce simțim. V-am pregatit câteva trucuri, care sper sa va ajute să surprindeți plăcut pe partenerul/a de viață. Iată aici sfaturile mele...




1. O primă metodă ar fi sa îi trimiteți un mesaj drăguț de dragoste!
       Oriunde ma uit vad privirea ta. Oriunde merg, simt atingerea ta. Nu am curaj sa inchid ochii, pentru ca stiu ca ai aparea in fata mea si nu i-as mai deschide…
 Stau in pat si ma gandesc la tine
Inchid ochii, adorm, visez cu tine
Iti soptesc incet inima mea iti apartine...

 Tu esti ce am mai drag pe lume,
Si asa vei mereu,
Spune-mi tu, iubite, cine
Te va iubi mai mult ca mine?

 Cand esti nelinistit si agitat,
La mine sa te gandesti neincetat...
Caci iubirea mea te va ajuta,
Sa treci peste nelinistea grea.

 Imi spui ca ma iubesti
Si strigi in gura mare...
Iti soptesc scurt,
Eu te iubesc mai mult...

 Cand spui ca ma iubesti, arde sufletul in mine
Cand spun ca te iubesc, arde si mai bine
Cand ma mangai, ma saruti, simt ca ma topesc
Pur si simplu fara tine nu pot sa traiesc...
 

 
  Ai aparut ca un abur si de atunci imi insotesti pasii precum aerul, nu am uitat primul sarut care inca ii mai simt amprenta lui…

2. O altă metodă este cadoul de Valentine's Day..

   Nu ști ce să îi cumperi iubitului/ei...ei bine ce ar fi să urmezi sfatul meu. Află încă de pe acum, care dintre inelele tale i se potrivește și lui/ei și dă fuguța la bijuterie și cumpără-i un inel frumos. Probabil ați mai oferit bijuteri partenerilor...însă ei au văzut cutiuța de cadou și surpriza a fost doar pe jumătate...ce ar fi dacă de data aceasta surpriza va fi totală? Ei bine cu inelul gata cumpărat și cu cutiuța de la acesta mergem la magazinul de lenjerie intimă...cumpăram o pereche de boxeri/bichini pe culoarea preferată a iubitului/ei și mergem acasă să pregătim surpriza. În cutiuță asezăm frumos o șuviță de păr legată cu o panglică. Inelul îl coasem cu grijă sub eticheta de la lenjerie, și o băgăm într-o punguliță mai mică și îi punem în plasa pentru cadouri, iar așazisa bijuterie peste...ce surpriză plăcută va avea partenerul/a când va vedea surpriza. Baftă!

3. Dacă vrem sa îl/o surprindem și mai mult faceți urmatoarele..

   Cum acordăm cadoul iubitului/ei? Pentru asta ai nevoie de spațiu...așa că înainte să mergeți să sărbătoriți Valentine's Day îl/o chemi la tine pe motivul că ai avut puțină treaba și nu ai avut timp să te pregătești...când a ajuns la tine îl/o lași să iți ofere cadoul lui/ei și îți vezi de treabă ca și cum nu s-ar fi întâmplat nimic. Îl/o poftești în camera ta și îl/o lași singur/ă. Îi spui: "Iubitule/o te uiți puțin la tastatura mea? Nu știu ce are..." Sub tastatură va găsi un bilețel pe care scrie caută in sertar și un mic TE IUBESC sau o inimioară...în sertar va găsi un alt bilețel care îl/o va trimite în alt loc....plimba-l/o așa puțin prin camera ta, apoi pe ultimul bilețel îi spui sa vina la tine și îi scri o mică declarație...va veni entuziasmat/ă la tine și te va înreba ce se întâmplă...atunci îi vei oferi cadoul și îi vei spune cât de mult îl/o iubești și cât de mult te inspiră...Succes!

3 comentarii:

  1. super sfaturi. la indemana celor fara idei.. se simte doza de feminitate necesara pentru a face orice in lume sa straluceasca. asteptam noi postari

    RăspundețiȘtergere
  2. superrr!!!ultima idee cred ca o sa o pun in practica!mersi:*

    RăspundețiȘtergere

Va multumim pentru commentariu