luni, 14 martie 2011

Noapte buna Romania !

Ne place ca nu ne place si batem pasu' pe loc
Ca nu ne place deloc basescu udrea sau boc
Luati-ne tot, ne place viata-n frig la bloc
E anarfie ca intr-o piesa hard core sau rock
Luati-va limuzine, vapoare, ca piratii
Ca noi avem alte preocupari, asteptam tramvaiu-n statii
E foamete mare, saracie , ce tare
Ca-mi place sa n-am cand imi cere copilu bani de bomboane
E frig nu-i problema ca ne-ncingem intre noi
Luati soarele de pe cer, tineti-l doar pentru voi
Va rugam, daca se poate, salariile mai mici
Noua ne place sa muncim, nu ne plac banii, sunteti tampiti?!
Pensiile sunt mici, sunt batrani, ce mai conteaza
Nu mai apuca o vara, oricum mor, nu mai voteaza
Vremurile grele, visele mele, frustrarile mele
Capata sens cand gustati din bombele mele
Cand fraierii mor de dor, intra heroina
Farmaciile vand seringi, sustinand medicina
Cand banca voastra le-a luat si vandut masina
Dati drumu' la credite si scumpiti benzina
Batranii mor primii, nu-i asa ca va doare?
Luati-le pensia, ba, astia-si iau mancare
Bolnavii, zambesc de frig cand vad primarii
Dati-i afara din spitale, nu sunt bani de Ferarri
Faceti comert dar omorati intermedierii
Si vindeti creme de soare cand apar tantarii

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va multumim pentru commentariu