sâmbătă, 4 aprilie 2009

Bancuri

+ De cati politai este nevoie ca sa bagi un stecher in priza?
De 100. Unu tine stecherul iar ceilalti imping peretele.

+ Cum se numeste o blonda cu jumatate de creier ? R: Norocoasa.

+ Ce este mic cu doua puncte albe pe el? R: Puricele cu vata in urechi.

+ Cum scapa oltenii de muste? R: Le suie-n pod si le ia scara!

+
De ce pun oltenii closca pe oua cu capul întors spre Bucuresti? R: ca sa iasa puii smecheri!

+
Stiti de ce ungurii sunt vecini cu noi? R: Asa le trebuie.

+ Stitzi de ce frigiderul meu e sexi?.....pt k e GoOoL

+ Un tigan intra intr-un magazin de electrocasnice.

Il vede pe vanzator si ii zice:
-televizoare color, aveti?
-da.
-as vrea si eu unul galben.

+ Pisica si soarecele intra intr-o cofetarie:

-Un tort de capsuni cu frisca! comanda soarecele.
-Eu, putina frisca pe soarece! zise pisica

+ Domnul Soarece si doamna Soarece sa treaca linia de tren ...

Primul ,domnul Soarece,barbat fiind se duce serios....
PAC! Trenul ii taie coada...
Doamna Soarece speriata...isi baga coada intre picioare sa nu ramana fara aceasta...
Trece si ea linia ... PAC! Trenul ii taie capul
MORALA: Cand o femeie are ceva intre picioare intotdeauna isi pierde capul !

+ Era o data 2 purici la coltu strazii .de o data veni un caine.unul spuse altuia:

-bai stinge tigara ca a venit autobuzul!

+ Un naturalist amator studiaza un purice. Il aseaza pe o foaie de hartie si striga :

- Sari !
Puricele sare. Naturalistul ii taie picioarele, il pune iar pe hartie si striga:
- Sari !
Puricele nu mai sare ! Naturalistul noteaza:
"Dupa ce i se taie picioarele, puricele nu mai aude"

+ O gorila intra intr-un bar si cere o bere rece. Barmanul ii da o bere aburinda si ii cere 200.000 de lei. Gorila plateste. Dupa ceva timp, barmanul cauta sa intre in discutie cu gorila:

- Stii, pe la noi prin bar nu a fost niciodata o gorila...
- Nici nu ma mir, la preturile astea...

+
Un caine merge prin desert si spune - Daca nu gasesc un pom, ma pis pe mine!

+ Doua tzestoase bateau un melc ... Dupa ce-l lasa p-ala varza intr-o balta de muci shi cu casa sparta, apare un politzai : - Cine te-a batut ba ? - Nu shtiu frate ... S-a intamplat asha repede

+ Se duce un ungur la magazin si intreaba:
Biscuiti este?
Vazatoarea: sunt.. nu este ..
Unguru: rahat sunt?
Vanzatoarea: esti ... dara ...

+ Doi nebuni:

-Ma lasi sa-ti bat un cui in cap?
-Nu, ca tu dai pe langa si imi spargi capul!

+ Un ardelean il intreba pe vecinul lui

-Ioane, casa ta fumeaza?
-NU!
-Iseamna ca tia luat foc!

+ Doi betivi ies dintr-o carciuma.

Dupa cativa pasi unul dintre ei zice:
-Aoleu! Am uitat sa ma pis!
-Nu-i nimic, te invat eu!

+ Doua babe discuta in cimitir:

-Tu cati ani ai?
-Eu am 75. Dar tu?
-Eu am 93
-93? Si mai mergi acasa

+ La un bal, se duce unu` la o tipa: - Papusa, dansezi ? - Da, sigur. - Pai atunci lasa-ma pe mine sa stau pe scaun

+ Doi orbi la cinema:-Ba tu vezi ceva?

-Nu.
-Hai mai in fata.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va multumim pentru commentariu