sâmbătă, 25 aprilie 2009

Dumnezeu exista . Pana si ateii stiu asta . . .


Dezbaterile referitoare la existenţa lui Dumnezeu au depăşit graniţele mediului academic, luând forma unei bătălii a afişelor publicitare, care a cuprins mai multe ţări.

Principala „armă“ este acum mesajul „Dumnezeu probabil nu există. Nu vă mai neliniştiţi şi bucuraţi-vă de viaţă!“, lipit pe numeroase autobuze. Iniţiatorul primei campanii de acest gen, britanicul Jon Worth, este surprins de evoluţia acesteia. „Nu mi-am imaginat niciodată că vom atinge o asemenea amploare sau că vom strânge atâţia bani“, spune Worth, cel care a fondat anul trecut Campania Ateistă pe Autobuze. Iniţial, acesta spera să strângă numai 6.000 de euro pentru a derula o campanie publicitară prin care să combată mesajele organizaţiilor creştine care îi ameninţau pe necredincioşi cu infernul. Campania sa a adunat însă circa 155.000 de euro, suficient pentru a afişa mesajul pe 800 de autobuze din Marea Britanie, dar şi în 1.000 de locuri din metroul londonez, relatează AFP.

Din Marea Britanie, proiectul s-a răspândit în Spania. Pentru început, campania se derulează în Barcelona, dar organizatorii speră să o extindă la nivel naţional. În Italia, autobuzele din Genova urmau să afişeze, începând din 4 februarie, următorul mesaj: „Vestea proastă este că Dumnezeu nu există. Vestea bună e că nu avem nevoie de el“. Campania a fost anulată însă după ce firma de afişaj nu a mai semnat contractul cu Uniunea Ateilor.

Un sofer crestin londonez a refuzat sa conduca un autobuz cu mesaje ateiste, aceasta fapta a facut inconjurul lumii.

Din pacate toate aceste lucruri se agraveaza, tot mai multe tari adopta mesajele publicitare atee si cat mai multi oamnei sunt dusi in eroare de mintile "intelepte" ale lumii intunecate de sfarsit de veac, un veac umbros , un veac aproape trecut, dar imoral, intolerant si lepadand pe Singurul care ii mai poate ajuta, dau cu piciorul lui Dumnezeu.

Vreau doar sa va gaditi putin, (eu cred ca Dumnezeu exista , si El ne-a creat si ne are in grija Sa), vreau sa va ganditi ce ar putea fi in sufletul lui Dumnezeu acum... cum priveste El in aceste momente planeta noastra( dupa cum stim El iubeste si pe cel rau , si pe cel bun) dar cred ca acum El plange deoarece il respingem cu atata incapatanare, nu vreau sa ma aflu in locul Lui, cum ar fi daca, creatia ta, pe care ai salvat-o prin moartea fiului tau sa fie rasculata impotriva ta, si nu numai ci sa te nege si sa te loveasca in asemnea hal.... Imi vine sa plang cand vad atata lume oarba ,atata neiubire, atat ura, puterile intunericului sunt plini de entuziasm cand vad cum o lume intreaga , o lume influintata de ei, se rascoala impotriva Cerului. NU mai vreau sa stau in aceasta lume, Sodoma si Gomora(cetati nimicite de Dumnezeu pt nelegiuirea lor) sunt mici copilasi sfinti , pe langa lumea in care traim.... I-am întrecut , suntem chiar prea departe... Dar nimicirea nu va fi prea departe....


Dumnezu există, până şi ateii ştiu asta...

DACA DUMNEZEU NU EXISTA SI ATEII AU DREPTATE, EU NU PATESC NIMC , SI NICI EI.
DAR DACA DUMNEZEU EXISTA IAR EU AM DREPTATE EU VOI FI FERICIT DAR.....

Eu sunt sigur ca Dumnezeu exista si ne priveste , ne ocroteste, si ne ajuata, cred ca am fost creati de El si ca prin Fiul Sau ne-a scapat de moarte, si ca in viitorul apropiat, va venii si ne va lua la El ,unde vom fi cu Dumenzeu pentu vesnicii fericiti...






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va multumim pentru commentariu