sâmbătă, 4 decembrie 2010

Ucigasul Perfect

Timpul e ucigasul perfect.Omoara tot, omoara toate sentimentele care ne-au zdruncinat vreodata,omoara ura, omoara iubirea,nimic nu mai ramane…Timpul imi sterge amintirea,imi schimba chipul iar vietii i fura sensul , risipeste stresul.Nu reusesc sa-mi amintesc chipul bunicului meu, si-mi pare rau dar asta nu este unicul meu regret caci timpul e ucigasul perfect,ne omoara putin cu fiecare gura de aer trasa in piept.
Ne face sa uitam cine am fost,i face pe altii sa uite ca am fost,e ultimul martor, imi stie viata pe de rost.Timpul e "omul de serviciu" perfect care indeparteaza amintirile placute si neplacute din mintea mea, timpul se ia de noi toti iar tu te porti de parca o sa fii mereu aici, te asezi atunci cand ar trebuii sa te ridici, taci cand ar trebuii sa zici !

Articol asemanator cu acesta ! Click aici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va multumim pentru commentariu