luni, 15 februarie 2010

Credeti in Noroc sau Ghinion ?

Norocul este acela care da sansa vietii noastre ,poate daca nu am avea putin noroc nu am reusi in atingerea unor teluri .Daca esti increzator si optimist ,viata iti ofera sanse ,aceasta e de fapt primul principiu al norocului .
Dumnezeu ne da la fiecare ce meritam.In viata unui om se pot ivi multe sanse,de care trebuie sa profite 
"Norocul si-l face omul cu mana lui",dar de multe ori cand a trebuit sa rezolv ceva ce parea fara iesire pur si simplu am simtit ca am primit "o mana"de ajutor divin(daca pot zice asa).
 In concluzie totul vine de la Dumnezeu , norocul si ghinionul nu exista ,  uni zic ca au mai mult noroc sau alti ca sunt foarte ghinionisti  insa toti primim ce meritam .Daca ai o inima buna si esti cu frica de Dumnezeu , cu siguranta acesta nu va uita de tine si te va rasplati . Iar cand tu i intorci spatele El iti va reaminti prin diferite metode ca te-ai departat de El .
In continuare va voi prezenta cazul unui prieten , care se considera foarte norocos . Zilele acestea a reusit sa isi schimbe viata din punct de vedere financiar . Sa fie acesta un noroc sau ajutor divin , va las pe voi sa meditati . In poza de mai jos este afisat biletul castigat la pariuri . A riscat si a castigat : miza 400 de euro  , si castigul pe masura : peste 10.000 de euro . O suma destul de semnificativa pe timpurile acestea de criza .
Din motive de securitate dar si de modestie , prietenul meu doreste sa ramana Anonim , deci nu o sa i public si numele acestuia pe blogul meu . Eu i doresc mult noroc in continuare . Face-ti click pe imagine pt zoom .....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va multumim pentru commentariu