luni, 22 februarie 2010

Esecuri amuzante din bucatarie

Esecul 1 : “Am facut o data mancare chineazeasca cu carne de porc flambata. A iesit mult fum, de afara se vedea ca fac vraji si au chemat vecinii pompierii. Ce m-am speriat cand mi-ai spart idiotii usa... Aveam castile si au aparut doi oameni mascati in bucatarie. Acuma am usa metalica. Mancarea a fost destul de buna totusi.“

Esecul 2 : “Cand am facut prima data clatite.M-a ajutat si mama la reteta (totul OK) pana a plecat mama sa duca gunoiul iar eu am ramas sa am grija de clatite .Si am vrut sa incerc sa intorc una (metoda aia in aer).Si a cazut direct in oala cu ciorba de alaturi de clatite.Sa mor! Nu stiam cum sa o scot mai repede de acolo! PENIBIL!”

Esecul 3 : "Cred ca cel mai mare esec pe care l-am avut a fost cand am preparat pentru prima data salata de icre. Am inceput bine, s-au taiat,dar mi-am amintit ca mama adauga gris. Am adaugat si eu gris, s-a taiat mai tare, s-a facut cir,am consumat o jumatate de kg de gris. Apoi am aruncat."

Esecul 4 : " Cand mi-am cumparat primul calculator eram mai des linga calculator decat pe langa aragaz,am zis sa-mi fac si eu oua ochiuri cu branza si mamaliga, numai ca mamaliga sa ars cu tot cu ciaun."

Esecul 5:" Intr-o sambata am vrut sa gatesc ardei umpluti ca fel doi pt duminica, nu am ajuns la macelarie sa iau carne si am luat carne tocata de la supermarket i-am facut, i-am pus la foc si cand sa vad daca sant gata dezastru ardeii pluteau goi si orezu la fel gol carnea s-a evaporat nu am mai gasit gram de carne,sambata urmatoare am luat carne am tocat-o acasa si am facut ardei in sfarsit "

Intrati si maine daca vreti sarmale gratis !!

2 comentarii:

  1. Interesant ca gatesti atatea sortimente de mancaruri si o dai in bara asa des, da' stii cum se zice: Ce nu te omoara, face de o poveste buna.

    Apropo, imi place piesa din pian :).

    P.S. Io's Adi, un tip cu care faceai break acum muuulta vreme. Pace!

    RăspundețiȘtergere
  2. ms de comment man ... te astept pe la cugir :)

    RăspundețiȘtergere

Va multumim pentru commentariu